FAQs - Aplikacja

Korzystanie z BikeTrax na wielu smartfonach/tabletach

Czy mogę używać aplikacji BikeTrax na kilku urządzeniach Smart jednocześnie?

Tak, możesz używać BikeTrax na wielu smartfonach bez żadnych problemów 

Po prostu zaloguj się do aplikacji na każdym dodatkowym smartfonie lub tablecie przy użyciu tych samych danych użytkownika, które zostały użyte do oryginalnej instalacji BikeTrax 

Możesz wtedy widzieć i kontrolować BikeTrax na każdym urządzeniu.



Czy chcesz udostępnić swój BikeTrax innemu użytkownikowi (kontu)?


BikeTrax można również udostępniać innym osobom.

Warunkiem wstępnym jest posiadanie przez tę osobę konta użytkownika PowUnity.

Możesz dowiedzieć się dokładnie, jak to działa tutaj w artykule "Share BikeTrax".

Części BikeTrax

Chciałbym udostępnić mój BikeTrax innemu użytkownikowi, aby mógł on zobaczyć moje trasy i lokalizację.

Du kannst Deinen BikeTrax mit einem anderen Nutzer teilen.

Aby udostępnić BikeTrax, wykonaj następujące czynności:
  • otworzyć aplikację PowUnity
  • wybierz trzy paski w lewym górnym rogu, aby otworzyć menu
  • za pomocą koła zębatego obok nazwy trackera w ustawieniach BikeTrax.
  • Teraz wybierz "Udostępnij BikeTrax" i wprowadź adres e-mail, za pomocą którego drugi użytkownik jest zarejestrowany w PowUnity.
  • Drugi użytkownik otrzymuje wiadomość e-mail z linkiem, który może wybrać za pomocą smartfona. Następnie BikeTrax jest wyświetlany w aplikacji.


Udostępnij usuń:
  • otworzyć aplikację PowUnity
  • wybierz trzy paski w lewym górnym rogu, aby otworzyć menu
  • za pomocą koła zębatego obok nazwy trackera w ustawieniach BikeTrax.
  • W sekcji  "Udostępnij BikeTrax" wybierz użytkownika, którego chcesz usunąć.
  • potwierdź przyciskiem "usuń", a drugi użytkownik nie będzie już widział Twojego BikeTraxa.

BikeTrax został już zarejestrowany

Mój rower BikeTrax został już zarejestrowany i nie można go dodać do mojego konta. Co powinienem zrobić?

Ze względów bezpieczeństwa BikeTrax może być powiązany tylko z jednym kontem na raz. Jeśli urządzenie BikeTrax jest już zarejestrowane, skontaktuj się z poprzednim właścicielem lub sprzedawcą roweru, aby mogli usunąć urządzenie BikeTrax ze swojego konta.


Gdy to zrobisz, możesz łatwo dodać BikeTrax do swojego konta.


Nie znasz poprzedniego właściciela? Nie ma problemu, po prostu skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia, a my z przyjemnością Ci pomożemy.
Prześlij nam dowód zakupu i zdjęcie trackera z identyfikatorem BikeTrax ID (znajdziesz go na samoprzylepnym znaczniku na kablu połączeniowym).

Kliknij tutaj, aby wyświetlić formularz kontaktowy: PowUnity Support.

Aplikacja desktopowa lub webowa

Czy dostępna jest również wersja aplikacji PowUnity na komputery stacjonarne lub przeglądarkę internetową?

Tak, naszą aplikację internetową można znaleźć pod następującym adresem URL.
Zaloguj się przy użyciu tych samych danych, co w przypadku aplikacji na smartfony:

https://app.powunity.com/

Instalacja na nowym smartfonie

Jak zainstalować istniejące konto na nowym telefonie komórkowym/smartfonie?

W przypadku przeprowadzki na nowy telefon komórkowy wystarczy zainstalować aplikację na nowym urządzeniu i zalogować się przy użyciu zwykłych danych użytkownika.
Wszystkie dane i ustawienia będą wówczas dostępne również na nowym urządzeniu.


Problemy z logowaniem?

Jeśli aplikacja została zainstalowana za pomocą kopii zapasowej, czasami mogą wystąpić problemy z logowaniem. 
W takim przypadku wystarczy odinstalować aplikację, ponownie uruchomić smartfon i ponownie zainstalować aplikację - wtedy wszystko powinno działać płynnie!

Aktywacja bezpiecznika lub alarmu (kolory symbolu blokady)

Jak aktywować lub dezaktywować zabezpieczenie roweru?

Aby zabezpieczyć rower, wystarczy dotknąć symbolu blokady w aplikacji. Ponowne dotknięcie ikony dezaktywuje blokadę. Kolory symbolu wskazują aktualny status:

  • Niebieski (otwarty zamek): Twój rower nie jest obecnie chroniony i nie jest uruchamiany alarm, gdy jest poruszany.
  • Zielony (zamknięty zamek): Twój rower jest zabezpieczony! W przypadku jakiegokolwiek ruchu natychmiast otrzymasz alarm na smartfonie.
  • Czerwony: Alarm został uruchomiony - Twój rower może być w niebezpieczeństwie!

Trasa w widoku trasy

Kiedy trasa zaczyna pojawiać się w widoku trasy?

Przejechany dystans jest wyświetlany w widoku trasy, jeśli podróż trwa dłużej niż 5 minut i jeśli pokonany dystans jest dłuższy niż 500 metrów.